Papír ami elérhető

Hamarosan ismét megjelennek a Crepto toalettpapírok, Szilvia papírtörlők és Nárcisz papír zsebkendők a boltok polcain. Az Assist-Trend családjába tartozó Magyar Piszke Papír Kft. (az egykori Nord Paper Kft.) régi-új márkákkal tér vissza a lakossági piacra.

Magyar Piszke Papír Kft.-re nevezte át Bodrogai Ferenc a tulajdonában lévő Nord Paper Kft.-t – vette észre a napi.hu újságírója a Cégközlönyben, és megkereste az Assist-Trend tulajdonos-ügyvezetőjét is, aki nyilatkozott a lapnak terveiről. A cikkből kiderül, hogy a régi-új cég régi-új márkákkal kíván jelentkezni a piacon, miután a Crepto, a Szilvia, és a Nárcisz márkaneveket a csoport korábban megvásárolta az egykori Piszkei papírgyár felszámolójától.

A lakossági piacra a neves márkákkal visszatérő vállalkozás a háztartási higiénia mind a négy fő csoportjában - WC-papír, kéztörlő, szalvéta, zsebkendő - aktív lesz. A Magyar Piszke Kft. ezen kívül megkísérli a fogyasztókkal elfogadtatni a műanyagmentes csomagolást a kéztörlők és a WC-papírok esetén – ez ugyanis jelentős lépés a környezet védelme irányába. Bodrogai Ferenc a lapnak elmondta: a palackozott vizek után a második legkörnyezetkárosítóbb a lakossági papírhigiéniai termékek műanyag csomagolóanyaga. 

További cél, hogy csökkentsék a logisztikai terhelést is. Jelenleg ugyanis pici súllyal, kis értékkel futkároznak óriási kamionok, amit jelentősen enyhíteni lehetne oly módon, hogy egy-egy doboz töltősúlyát megtöbbszörözzük - világított rá. Ésszerű termékfejlesztéssel el lehet érni, hogy például egy tekercs WC-papír, ne 112 lapos legyen, hanem 300 lapos. Ezzel minden fajlagos költség csökken, a raktározás, a szállítás is kevesebbe kerül, és kisebb a környezeti terhelés is. Nem is beszélve arról, hogy így  harmadannyi dudára van szükség. Mivel a habosított tekercsek óriási anyagmennyiséget igényelnek, a papíripar millió tonnányit használ fel csak dudából. Ezek aztán a szemetesben, vagy a lefolyóban végzik.

Bodrogai Ferenc a lapnak elárulta, hogy a Magyar Piszke Papír Kft.  egy  legfeljebb 10 százalékos piacrészt céloz meg, a középkategóriában kíván árulni. Közepes méretű gyártókapacitásuk ugyanakkor nagyjából a magyar piac egyharmadát lenne képes ellátni.

A cikk teljes terjedelmében itt olvasható:

https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/piszke-papir-kereskedelem-magyar-marka.680875.html

Takarítson meg takarítással - Így spóroljon naponta!

Takarítsunk meg takarítással sorozatunkban havonta osztunk meg tippeket és trükköket azért, hogy megmutassuk, hogyan lehet kevesebb energiával és környezetkímélő módon takarítani.Sorozatunk mostani részében a napi takarításról olvashatnak.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Így lesz hatékonyabb a mosás!

A legjobb víz-vegyszer összetételt kísérletezi ki az Assist-Trend és a Labornum

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Madártávlat - Itt a tavasz, a várt és váratlan vendégek időszaka..

Várt és váratlan vendégek a vendéglátásban- tavasszal felébrendek és útra kelnek a nem kívánt vendégek: rovarok, kártevők, madarak is.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Értékes együttműködést jelent a Level Up Together

Olaszországban rendeztek partnertalálkozót a Level Up Together összefogás társaságai március elején. A résztvevőket a tapasztalataikról megkérdeztük, melyet az alábbi mini-interjúkban olvashatnak.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

hirlevel

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Küldje el e-mail címét így mindig időben
tájékozódhat a legfrissebb akcióinkról.

 

Írjon nekünk