Értékes együttműködést jelent a Level Up Together

 

Olaszországban rendeztek partnertalálkozót a Level Up Together összefogás társaságai március elején. A jó hangulatú kétnapos eszmecserén a partnerek nem csak egymás elképzeléseivel, piaci tapasztalataival, gyártói megoldásaival ismerkedtek, de közös célokat is megfogalmaztak és az együttműködés új lehetőségeit tárták fel. A résztvevőket a tapasztalatokról is megkérdeztük, az alábbi mini-interjúk ezeket adják közre.

Sutter Professional - Aldo Sutter

 

Hogyan látja a professzionális takarítószer piac jövőjét?

Strukturális változás zajlik a professzionális tisztítószer-piacon, a fogyasztás polarizálódik. A változás ahhoz vezet, hogy ez a piaci szegmens érzékennyé válik a logisztikára, az áru továbbításának megoldásaira. A professzionális takarításban a hatékonyság lesz a kulcs, így a nagy játékosok erőfölényük kihasználásával, kis haszonkulcsokkal nagy volumenekkel és hozzáadott szolgáltatás nélkül lesznek képesek versenyképesen működni. Másrészről lesznek olyan „minőségi játékosok”, amelyek magasabb „költség/kiló” aránnyal pozícionálják magukat, viszont összességében jobb költségoptimalizálással működnek. Ezt szolgáltatások, tudás, oktatás és támogatás biztosításával egy kompetens ügyfélkapcsolaton keresztül érik el, amelyet mi „fehérköpenyes” támogatásnak hívunk.

Mit gondol, mi volt a Level Up Together partnertalálkozó legnagyobb sikere?

Annak érdekében, hogy biztosítsuk ügyfeleink számára fehérköpenyes támogatást és elkerüljük legnagyobb ellenségünket a csak árutovábbításra alapuló értékesítést, a LUT program elengedhetetlen lehet. A LUT program egy olyan megoldást kínál, amelyen keresztül ügyfeleinknek 360 fokos megoldást tudunk nyújtani, nem kizárólag terméket, s így ügyfeleink vállalkozásuk eredeti céljára fókuszálhatnak. (pl. étterem étel készítés/ egészségügyi problémák megoldása) és takarítási/környezeti problémáik megoldását a LUT-ra hagyják.

VDM- Lorenzo Bottero

 

Melyek azok a kulcs tényezők, amelyeket figyelembe vesznek új takarítókocsik /takarítóeszközök tervezésénél?

A VDM Kutatás/Fejlesztés részlege folyamatos kapcsolatot tart Olaszország legfontosabb takarító cégeivel, amelyek a különböző takarítási folyamatok során szerzett tapasztalataikat megosztják velünk. Ezen cégek speciális igényeire alapul a termékfejlesztésünk, elvárásaik inspirálnak bennünket egy-egy termék-design folyamatánál.

Hogyan csökkenthetik termékeik a környezetszennyezés bolygónkra gyakorolt hatását?

A VDM IDEATOP CAM takarítókocsijai ECOGREEN minősítést kapnak. Az ECOGREEN termékeink nyolcvan-kilencven százalékban újrahasznosított polipropilén műanyagból készülnek és száz százalékosan újrahasznosíthatóak. A VDM mikroszálas lapos mopok előimpregnált rendszere jelentősen, nyolcvanöt százalékkal csökkenti a takarítási folyamat során felhasznált víz mennyiségét és hetven százalékkal mérsékli a takarítás során felhasznált kémiai  és egyéb anyagokból eredő szennyezést, köszönhetően a felhasznált tisztítószer kis mennyiségének és az eszközök tartósságának, hosszú életciklusának. A mikroszálas lapos mopok használatából eredő hulladék mennyisége harminc százalékkal kevesebb, mint más textilek használata esetén.

Mit gondol, mi volt a Level Up Together partnertalálkozó legnagyobb sikere?

A szinergia, amely a LUT tagok között kialakult. Ez megadja a lehetőséget minden klubtag számára, hogy egymás között megosszák tapasztalataikat és megújítsák világszemléletüket a takarítással kapcsolatban.

GFL- Eugenio Genise

 

Hogyan definiálná a hotel bekészítő termékek körét?

A minőségi  hotel bekészítő termékek használata a vendéglátó gesztusa a vendégek felé mely a vendégekben a gondoskodás, odafigyelés érzetét kelti, elkötelezettséget teremt a szálláshely iránt.  Jelenleg sok alacsony minőségű bekészítő termék található a piacon, amelyek interneten megvásárolhatóak. A legtöbb ilyen termék  Kínában készül. Mára azonban az emberek felfedezték, hogy a magas minőségű hipoallergén illetve bőrbarát kozmetikumok azon  kívül, hogy egészségesek hozzáadott értéket képviselnek a szálláshelyeken. Környezetünk védelme is erősebb hangsúlyt kap jelenleg a világunkban. A mi termékeink mindkét kritériumnak megfelelnek.

Mit ért hipoallergén és környezetbarát termékek megnevezés alatt?

A környezet fenntarthatósága cégünk fő alapelve.A GFL már 25 évvel ezelőtt is rávilágított a környezetszennyezés és a műanyag hulladékok problémájára, amikor- lépésről-lépésre- újraszerveztük gyártásunkat és környezetbarát technológiát kezdtünk alkalmazni.

Mára elértük, hogy kizárólag újrahasznosítható reciklált műanyag flakonokat használunk, amelyeket gyárunkban állítunk elő. Ez a technológia 27 százalékkal csökkenti a CO2 kibocsátást. Számos ökológiai tanúsítvánnyal rendelkezünk, termékeink a legmagasabb minőséget képviselő, válogatott alapanyagokból készülnek. Sikerünk kulcsa, hogy elkötelezettek vagyunk a magas minőségű megoldások iránt,  amelyek garantálják a biztonságot, egyediséget, kényelmet és teljesítményt. Cégünk fennállása óta nem érkezett minőségi kifogás termékeinkkel kapcsolatban.

Hogyan vélekedik a Level Up Together összefogásról?

Együttműködésünk az Assist-Trend-del egyelőre csak kezdeti szinten van, közös projektünket most készítjük elő, tehát tapasztalatokról egyelőre nem tudok nyilatkozni. A konferenciát tekintve számomra döbbenetes volt ahogy különböző szektorok képviselői együtt kezdtek gondolkodni és megtalálták az együttműködési pontokat üzletágaik között. A Level Up Together értékes emberekkel való kapcsolatokat jelent a piac különböző szegmenseiből, ez egy exkluzív klub ahová a GFL tökéletesen beleillik és ahova szeretne a jövőben tartozni.

Cartiere Carrara- Giacomo Sandri

 

Mi a cégük jövőbeni elképzelése a környezet fenntarthatóságáról?

A papíriparban a környezet fenntarthatóságára vonatkozó kiindulási pont minden esetben maga az alapanyag. A fenntarthatóság minősített alapanyagok használatát jelenti. Termékeink minden esetben FSC tanúsítvánnyal rendelkeznek, ami jelzi, hogy magas standardokat állítunk magunk elé, az erdőgazdálkodás gyakorlatának ellenőrzésére úgy, hogy az egy környezetileg felelős és szociálisan eredményes módon történjen. Teljes portfóliónk rendelkezik PEFC minősítéssel is,  mert termékeink a fenntartható erdőgazdálkodásból származnak. Ezt a tanúsítványt egy teljesen független, erdőtulajdonosokból és vezetőkből álló képviselet ítéli oda a felelős erdőgazdálkodási gyakorlat vizsgálatát követően.

A felhasználók, vállalkozások és kormányok is egyre nagyobb figyelmet fordítanak az ökológiai lábnyomuk nagyságára, minősített papír- és fa-piacokról vásárolnak, hogy a minősített üzletek folyamatos növekedését erősítsék.  Papírgyárainkba kerülő papír felelős erdőgazdálkodásból származik, minden Bulkysoft termékünk tanúsítvánnyal rendelkezik.

Jelenünkben nagyon fontos gyártás során az energiafelhasználás, a CO2 kibocsátás és vízfelhasználás aránya.  A vízfelhasználás csökkentésével kapcsolatosan is rendelkezünk minősítéssel. Átlagosan 1 kg papír gyártásához 15 liter vízre van szükség, a mi innovatív technológiánk azonban lehetővé teszi, hogy a vízfogyasztást 2,2 liter/kg-ra csökkentsük. Papírgyártási technológiánk több mint 20 százalékkal csökkenti a CO2 kibocsátást is. 

A Cartiere Carrara céljául tűzte ki, hogy a lehető legkisebb hatással legyen a környezetre a termék teljes életciklusán belül,  minimalizálja gyártás hatását az érintett környezetre. A gyártásunk folyamán fontos szempont a környezet védelme, célunk, hogy garantálni tudjuk a világ jövőjét, amelyben élünk.

Hogyan látja a papír iparág jövőjét a világban?

Napjainkban a papírfogyasztás növekedő tendenciát mutat világszerte. Mi abban hiszünk, hogy a papíripar hamarosan szignifikáns változáson megy keresztül. A nagyobb vállalatok - mint ESSITY és KC  - elhagyják Európát: Indiába, Dél-Afrikába, Izraelbe, Ausztráliába mennek. A folyamat oka az Európában elérhető alacsony árrés, a piacon jelen lévő sok de kicsi piaci szereplő. A folyamat eredménye az lesz, hogy 5 éven belül nagyon sok összeolvadásnak lehetünk tanúi a szektorban. A Cartiere Carrara is indított akvizíciót kisebb olasz és európai vállalatokra is.

Mit lát a Level Up Together partner találkozó legnagyobb eredményének?

A Level up Together számunkra egy igen izgalmas projektet jelent. Szeretnénk, ha az Assist-Trend stratégiai összefogása jelentős sikereket érne el a piacon. A bevezetés után szeretnénk látni a kedvező eredményeket, és a sémát, hogyan adoptálható az ötlet más országokba is. Hiszünk abban, hogy együtt növekedni tudunk a határokon túlra, én úgy látom ez hatalmas lehetőséget jelenthet.

 

Takarítson meg takarítással - Így spóroljon naponta!

Takarítsunk meg takarítással sorozatunkban havonta osztunk meg tippeket és trükköket azért, hogy megmutassuk, hogyan lehet kevesebb energiával és környezetkímélő módon takarítani.Sorozatunk mostani részében a napi takarításról olvashatnak.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Így lesz hatékonyabb a mosás!

A legjobb víz-vegyszer összetételt kísérletezi ki az Assist-Trend és a Labornum

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Madártávlat - Itt a tavasz, a várt és váratlan vendégek időszaka..

Várt és váratlan vendégek a vendéglátásban- tavasszal felébrendek és útra kelnek a nem kívánt vendégek: rovarok, kártevők, madarak is.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

Papír ami elérhető

Hamarosan ismét megjelennek a Crepto toalettpapírok, Szilvia papírtörlők és Nárcisz papír zsebkendők a boltok polcain.

 
Assist-Trend Kft. -

Assist-Trend Kft.

hirlevel

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Küldje el e-mail címét így mindig időben
tájékozódhat a legfrissebb akcióinkról.

 

Írjon nekünk