Már meglévő partner vagyok. Hogyan tudok partnerként regisztrálni a felületen?

Amennyiben Ön üzleti partnerünk, és még nem regisztrált partnerfelületünkre, de szeretné használni az online rendelési lehetőséget, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a webes felületen, vagy központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon hívják Önt a sikeres regisztráció érdekében.

Miért nincs automatikus regisztráció?

Oldalunkon a partnerportált csak a már élő üzleti kapcsolattal rendelkező partnereink használhatják. Az első belépési jogosultságot egy adott e-mail címhez kollégáink adják. Az e-mail címét nem, de jelszavát természetesen a továbbiakban a panelportálon meg tudja változtatni.

Új partner vagyok. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a céggel?

Amennyiben még nem üzleti partnerünk, de érdeklődik termékeink, szolgáltatásaink iránt és szeretne az Assist-Trend Kft-vel kapcsolatba lépni, kérjük, írjon nekünk a weboldal alján található „Írjon nekünk” felületen, vagy az info@assist-trend.hu e-mail címre, esetleg keresse munkatársainkat a +36 (33) 524-071-es telefonszámon. Írásos megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Amennyiben Ön már regisztrált partnerfelületünkre, kérjük, lépjen be oldalunkra a regisztrált e-mail címével és jelszavával.

  1. A partnerfelületen a Termékek menüpontban válassza ki a terméket, vagy a kereső mezőbe írja be a keresett terméknevet vagy cikkszámot, majd kattintson a nagyító ikonra.
  2. Töltse ki a rendelni kívánt mennyiséget, majd kattintson a „Megrendelő kosár” feliratra, így a termék bekerül a kosárba.
  3. Ha már minden rendelni kívánt terméket a kosárba helyezett, kattintson a rendelési kosárra , ahol ellenőrizheti és véglegesítheti rendelését.
  4. Rendelést csak olyan termékekre tud küldeni, amelyek szerepelnek árlistájában. Azokra a termékekre, melyek az Ön árlistájában nem, de a portálon szerepelnek, árajánlatot tud kérni. Ajánlatkérési útmutatónkat az alábbi linken tudja elérni: Ajánlatkérési útmutató.

Abban az esetben, ha olyan termék iránt érdeklődik, mely a szortimentünkbe illik, de nem találja a portálon a termékek közt, kérjük, írjon nekünk a webes felületen keresztül, vagy keressen bennünket központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben Ön üzleti partnerünk és még nem regisztrált partnerfelületünkre, de szeretné használni az online rendelési lehetőséget, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a webes felületen, illetve központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon megkeresik Önt a sikeres regisztráció érdekében.

Amennyiben Ön még nem üzleti partnerünk, de érdeklődik termékeink és szolgáltatásaink iránt, kérjen ajánlatot termékeinkre weboldalunkon keresztül, vagy a kapcsolatfelvétel érdekében írjon nekünk üzenetet a webes felületen. Központi elérhetőségeinken keresztül is felveheti kollégáinkkal a kapcsolatot. Várjuk megkeresését!

Hogyan tudok árajánlatot kérni?

Amennyiben Ön már regisztrált a partnerfelületünkre,

  1. Lépjen be oldalunkra a regisztrált e-mail címével és jelszavával.
  2. A partnerfelületen a Termékek menüpontban válassza ki a terméket, vagy a kereső mezőbe írja be a keresett terméknevet vagy cikkszámot, majd kattintson a nagyító ikonra.
  3. A keresett termék kiválasztása után írja be milyen mennyiségre szeretne ajánlatot kérni.
  4. Ezt követően kattintson a termékparaméterek alatt megjelenő „Ajánlatkérő kosárba” gombra.
  5. Ha az összes kívánt terméket a kosárba tette, melyekre ajánlatot szeretne kérni, kattintson az ajánlati kosár ikonra , ahol a szükséges adatok kitöltésével véglegesítheti és elküldheti ajánlatkérését.

Amennyiben Ön nem regisztrált partnerünk vagy még nem üzleti partnerünk, ajánlatot akkor is kérhet termékeinkre a webes felületen keresztül. Nincs más teendője, mint rákattintani a termékre és az ajánlatkérés mennyiségét megjelölve azt betenni az ajánlatkérési kosárba, majd a szükséges adatok kitöltésével véglegesítheti és elküldheti ajánlatkérését.

Abban az esetben, ha olyan termék iránt érdeklődik, mely a szortimentünkbe illik, de nem találja a portálon a termékek közt, kérjük, írjon nekünk a webes felületen keresztül, vagy keressen bennünket központi elérhetőségeinken. Honlapunkon, illetve e-mailben történő megkeresés esetén kollégáink legkésőbb a következő munkanapon felveszik Önnel a kapcsolatot.

Hogyan kell keresni a tudásbázisban?

Ha tudja, hogy mit szeretne keresni, írja be a keresőbe a keresni kívánt tartalomra vonatkozó kifejezést. A nagyító ikon megnyomásával az összes, a témára vonatkozó tartalmat listázza a kereső. Ha szeretné megnézni milyen tartalmak szerepelnek a tudásbázisban, kérem kattintson a csempés keresőnk megfelelő címére. Az alkategóriák kinyitásával a végső alkategória alatt megtalálja az összes, témához kapcsolódó tudásbázis tartalmat.

A partnerportálra belépve felhasználóként a tudásbázis tartalmak szélesebb körét érheti el, mint látogatóként.

Mi történik, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Ha nem tudja a belépési jelszavát, kérem, kattintson a partnerbelépés oldalon az elfelejtett jelszó linkre. A rendszer kéri Öntől a regisztrációkor megadott e-mail címet, ahova elküldi az ideiglenes új jelszavát, mellyel be tud lépni az oldalra. Kérjük, a belépéskor a jelszavát a felületen változtassa meg!

Mit tegyek, ha nem a termékek, hanem a szolgáltatások érdekelnek?

Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseit felteheti a weboldalon, az ”Írjon nekünk” felületen keresztül. A felületek szakszerű tisztításával, adagolással, gépek karbantartásával kapcsolatos problémáival, terítési szaktanácsadással kapcsolatos kérdéseivel, keresheti szaktanácsadó kollégáinkat a kapcsolatok menüpont Assist-Trend Kft. Központ menüpont alatt található elérhetőségeken. Szakértő kollégáink a kapcsolatfelvétel után a helyszínt és a körülményeket felmérve alapos felkészültségük és a szakterületük munkatapasztalatával felvértezve segítenek Önnek kérdései megválaszolásában, problémái megoldásában.

Mi az a kosársablon és hogyan kell létrehozni?

A kosársablon felületet azért hoztuk létre, hogy megkönnyítsük a rendszeresen ugyanazon termékeket, vagy széles szortimentet egyszerre rendelő partnereink helyzetét.

Mi az a kosársablon és mire lehet használni? A kosársablon létrehozásával partnereink könnyen, egyszerűen rendelhetnek. A kosársablon működhet alaprendelésként, ha a rendszeresen rendelt termékek körét elmenti egy kosársablonba. Ilyenkor a kosársablonban az esetlegesen szükséges (mennyiségi) módosítások elvégzése után egy kattintással leadható a szokásos rendelés. Egyszerre több kosársablon is készíthető, így ha különböző részlegek számára ad fel rendeléseket, minden részleghez készíthet egy kosársablont, ezzel könnyítve a rendelés menetét.

Hogyan kell kosársablont létrehozni? Ha bejelentkezett a partneroldalra és kosársablont szeretne létrehozni, kattintson a „Kosársablon létrehozása” feliratra. Az oldal a termékek oldalra fogja Önt navigálni, ahol összeállíthatja a rendelési kosarába az Ön által rendszeresen rendelni kívánt tételeket, mindössze azt kell tennie, hogy a rendelés végén nem a rendelés, hanem kosársablon gombbal kell elmentenie és névvel ellátnia az elkészített kosarat.

Figyelem! Amennyiben egy kosársablonra rákattint és kinyitja, a sablon onnan kezdve megkezdett rendelésként fog funkcionálni.

Mi a teendő, ha elküldtem az online felületen a rendelést, de utólag módosítanék még rajta?

Kérjük, ebben az esetben keresse kollégáinkat a központi elérhetőségeinken. A weboldalon a rendelés utólagos módosítására nincs lehetőség.

hirlevel

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Küldje el e-mail címét így mindig időben
tájékozódhat a legfrissebb akcióinkról.

 

Írjon nekünk